עולם בניית הקישורים באינטרנט משתנה בתדירות גבוהה מאוד, לכן כל עסק זקוק לאסטרטגיית בניית קישורים מצליחה כדי להשיג כמה שיותר תנועה איכותית לאתר.

יצאנו לצוד ברחבי האינטרנט אחר המאמרים הטובים ביותר בתחום בניית הקישורים שפורסמו ב-2017, והאמת, נראה שהצלחנו לאסוף עבורכם רשימה מכובדת של מאמרים איכותיים, שיכולים לעזור לכם להבין את השינויים האחרונים בתחום ובסופו של דבר לבנות אסטרטגיה מנצחת בעתיד.

להלן 8 המאמרים הטובים ביותר שפורסמו ב-2017 בתחום בניית הקישורים:

1. The Crazy Egg Guide to White Hat Link Building

גם אם אתם מקצוענים או חדשים בתחום בניית הקישורים, תוכלו למצוא כאן תוכן רלוונטי, מעניין ויצירתי שיעזור לכם בהמשך הדרך. תמצאו כאן מגוון אספקטים הקשורים לבניית קישורים, מההיסטוריה של בניית הקישורים ועד לדוגמאות של תכתובות מייל לטובת אזכורים ברשת. המאמר מכיל רשימה ארוכה של דרכים שונות לקבל backlink, כיצד לשלוח מיילים רלוונטיים לכתבים או אתרים ועוד.

ניתן למצוא כאן תשובות לשאלות חשובות הקשורות לבניית קישורים בשפה שכולם יכולים להבין. אהבנו מאוד את העובדה שהמאמר מנסה להראות לנו, הקוראים, את התמונה המלאה מכל הזוויות הקשורות לבניית קישורים כולל כלים לקידום אתרים, שיטות עבודה מומלצות, תוספי כרום, דוגמאות לניסוחי מיילים ועוד.

2. Three Superior Link Building Boosters to Increase Search Rankings in 2017

אומנם המאמר נראה קצר יחסית, אבל הוא כולל 3 טקטיקות שונות שיעזרו לכם להגדיל את ההשפעה שלכם בתוצאות החיפוש של Google. הטקטיקות כוללות: יצירת נכסים דיגיטליים הניתנים לקישור, עבודה עם משפיענים רלוונטיים בתחום ומציאת אזכורים בלי קישור.

בחרנו במאמר מכיוון שמצאנו שהטקטיקות המוזכרות הן טקטיקות יוצאות דופן בתחום בניית האתרים ויכולות לעודד אתכם לחשוב על רעיונות יצירתיים משלכם.

3. Fifteen SEO Experts Share Link Building and Keyword Research Predictions for 2017

15 מומחי SEO חולקים את נסיונם בעולם בניית קישורים ומחקר מילים. כל מומחה היה צריך לענות על 4 שאלות בלבד:

א. מה העתיד של בניית הקישורים?

ב. כמה זמן קישורים ימשיכו לשחק תפקיד חשוב בדירוג תוצאות החיפוש?

ג. כיצד אתה מבצע מחקר מילות מפתח בעידן ה-RankBrain?

ד. באילו כלים אתה משתמש?

המאמר תפס את עיננו מאחר ואנו תמיד אוהבים לשמוע דעות של אחרים, במיוחד אם הם מומחים מתחום ה-SEO. בעבור אותה השאלה קיבלנו כל כך הרבה תשובות שונות!

4. Link Building: Preliminary research and analysis

מציאת הזדמנויות בתוצאות החיפוש, זיהוי נכסים דיגיטליים הניתנים לקישור, מציאת אתרים שיהיו מוכנים להעניק לכם קישור, מחקר מתחרים ואתרים דומים .4 נקודות חשובות בעולם בניית הקישורים שהמאמר הזה דן בהם.

המאמר בלט במיוחד שכן הוא מדגים את 4 הנקודות על אתר אמיתי בשם ״Twproject", כך ניתן להבין בצורה טובה יותר את הרעיונות המוצעים במאמר ולראות איך עושים זאת בפועל. בנוסף, ניתן למצוא מספר רב של דוגמאות כולל תמונות, קישורים ועוד.

5. How to Improve Link Building Processes in 2017

מספר אסטרטגיות מתקדמות היכולות לשפר את תהליך בניית הקישורים שלכם, כמו גם נקודות חשובות הקשורות לפרסום מאמרי אורח. המאמר מכיל מספר רב של דוגמאות ורעיונות הקשורים לתחום בניית הקישורים.

מצד אחד, מצאנו שהמאמר מעניין מאוד בעיקר בגלל כמות ההמלצות הקשורות לעולם בניית הקישורים – כיצד לקחת דברים מסובכים ולפשט אותם. מצד שני, אנחנו לא מסכימים עם ההמלצה לנהל את הלינקים ב-Excel – זו לא הדרך הפשוטה ביותר. מנהל הקישורים של ZEFO הוא הכלי המתאים ביותר שכן הוא ינהל את הלינקים שלכם באופן אוטומטי, יעדכן במידה ויש בעיות שונות עם הלינקים או במידה והם שבורים. מניסיון של שנים בתחום אנחנו יכולים להגיד שלא ניתן לנהל קישורים בצורה יעילה באופן ידני. (אם כי עדיין אנחנו חייבים להסכים שניהול ב-Excel עדיף על חוסר ניהול בכלל).

6. Link Building: 9 Dos and 5 Don’ts

מאמר קצר וקולע הבוחן חלק מהשיטות הטובות ביותר והגרועות ביותר בתחום בניית הקישורים על ידי הצגה של 9 המלצות ״עשה״ ו-5 המלצות ״על תעשה״.

המאמר מציג רעיונות שכבר הוצגו במאמרים הקודמים אך הוא מאוד מסודר וכתוב בצורה פנטסטית. שווה לקרוא את המאמר רק בכדי לוודא שעדיין אין לכם תהיות כאלו ואחרות בנוגע לנושאים המועלים במאמר.

7. Nine Link Building Email Outreach Templates That Actually Work

כיצד לנסח מייל ברמה גבוהה מספיק בכדי לעורר התעניינות מהצד השני – אחד הנושאים החשובים ביותר הקשורים לבניית לינקים – ובמאמר הזה ניתן לקרוא את התשובה. בנוסף, ניתן למצוא מגוון רחב של דוגמאות לניסוחי מיילים המתאימים לעסקים שונים, לצורך קבלת קישורים לאתר אותו אתם מנסים לקדם.

יש כאן שילוב נהדר של דוגמאות לניסוח מיילים ובניית שיטות עבודה מומלצות הקשורות לבניית קישורים. שליחת מייל מנוסח ברמה גבוהה הוא אחד מהנושאים החשובים ביותר בתהליך בניית הקישורים. הדוגמאות אמנם באנגלית, אבל מעבר לכך שלא מעט מקדמים בישראל מקדמים גם אתרים בין לאומיים, עדיין ניתן להתרשם ולקחת רעיונות עבור המיילים אותם אתם שולחים.

8. eCommerce Link Building: 10 White Hat Methods Many SEOs Still Ignore

נבחנות כאן 10 שיטות שונות לבניית קישורים לאתרי eCommerce כולל דוגמאות מעניינות אשר יכולות להיות רלוונטיות לעסקים שונים המוכרים ברשת. המאמר מציע טקטיקות ייחודיות הקשורות לעולם בניית הקישורים ולעולם ה-eCommerce. כמו כן, במאמר ניתן למצוא דוגמאות מעוררת השראה מעולם הקניות ברשת, דוגמאות היכולות לעזור לכל אותם בעלי עסקים מקוונים להצליח ברשת.

מהו המאמר האהוב עליכם ברשימה שפרסמנו? כתבו לנו בתגובות

רוצים לקבל עדכונים וטיפים נוספים מ-ZEFO? הצטרפו בתחתית העמוד לרשימת התפוצה שלנו.

אנחנו יודעים כמה כולם עסוקים

נשמח לעדכן כשעולה מאמר ששווה את הזמן שלך